Detta har jag gjort idag,

2008-12-17 21:23:34   // This is my life! <3

Sovit till typ elva, sedan plockat lite här hemma, och ätit lunch med killen pizzarester sen igår :)
Strax innan 3 tog jag bussen till stan, var ju julfika på jobbet :) efter det så fick vi våran julklapp, fick en grillstekpanna i år.
Sen efter det så gick jag en sväng på stan med systeryster, jag köpte en svart klänning med lite guld på från cubus samt en söt kuvertväska i svart och guld från cubus den också(har dock inga bilder på dom heller, men om en vecka så kan jag börja fota en massa :) fun, fun!), efter det gick jag till willys och köpte tuggummi och kattsand.
Vilket skitväder det har varit/är idag föressten, plusgrader, slask och halt som fan, hellre har jag lite minusgrader och fin snö :) för som det är idag så håller man på att halka omkull ca 500 ggr och åker "snålskjuts" på isfläckar och det är verkligen inte roligt!


nu ska jag gå och dricka te och äta smörgås, ha det bra! :)



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter