fredagen :)

2008-12-12 21:33:44   // This is my life! <3

idag har jag sovit ut, sen mest legat och slappat i soffan.. åt lite kycklingpizzarester sen igår, sen nu ikväll gick jag över till maria och färgade hennes hår och var där ett tag..

sen gick jag hem och diskade lite och så, sen kom maria förbi här och provade lite kläder och nyss har vi skjutsat maria till en fest sen for jag o köpte dricka icas läsk "tropiska frukter" och choklad "amigo" :)

Nu sitter jag här i soffan och ser idol, har fan missat nästan hela idol, jag som hade tänkt se hela, aja :)


vem tror ni vinner idol? själv vet jag inte vad jag tycker, jag tycker både alice och kevin är riktigt bra, båda är värda att vinna :) synd att bara en kan bli vinnare..








NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter