Jul 23-24 dec

2008-12-25 00:49:19   // This is my life! <3


(Dagens outfit: Grå/vit klänning från Gina Tricot, svart leggings, svart diadem)

(Min julfina snygging i röd rosett)

(Maaaat :) )

(Me and my love, vad tittar han på?)

(Jag och snygging som blundar)

(Mammas lilla julgran ca 150 lång :P och massa paket)

(Jag och syrran, vad håller syster på med?)

(Min papi :))

Mami  är kameraskygg så hon rymde från bilden.. :)


(Diesel sitter utanför dörren och vill gå in i rummet han inte fick gå in i, walle(hamstern) var där inne)

(En av mammas juldekorationer)

(Bild från mamis altan)

(Jag och diesel ligger och vilar och ser på kalle anka)

(Och med den här bilden avslutar jag detta inlägg) :)



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
tjoffsan

Guu va söt Disel är;)...hehe du e juh duktig på att ta kort..:)

Klart jag ska ringa gumman!

Älskar dig!

2008-12-25 14:01:44
URL: http://tjoffsans.blogg.se/
minaya

Hej Helena,,vilka fina bilder på dig :-)



Tack så mkt för fin kommentar, det värmer mer än brasan här i storarummet :D



Hoppas allt är bäst med dig och att du är mättad ordentligt efter all julmat som du kanske ätit och alla klappar du kanske fått. :-D



Nu är det bara nyår som gäller då? Vad ska du göra då?



Kram

2008-12-26 01:29:18
URL: http://minaya.blogg.se/