~*~ thursday, friday and saturday ~*~

2008-12-19 14:12:58   // This is my life! <3

Torsdag: Mest slappat bara, sen vid halv 5 in till stan och gick där med nina, jag köpte ett rött nagellack med glitter i från Depend, sen köpte vi godis på kioskbaren och efter det gick vi på bio(åt biopopcorn och drack dricka också), vi såg "Vi hade iallafall tur med vädret igen" den var bra! :)

Fredag:  Idag började dagen med att diesel rev ner en blomkruka och andré blev arg, sen for vi till jobbet,
Nu har jag nyss kommit hem, ska ta en powernap(har bara sovit 3.5 timmar inatt :/ ) strax så jag orkar med att festa ikväll, malin har fest och efter det blir det krogen.

Lördag: Jobbar från kl. 10 och några timmar framåt, efter det så vet jag inte.

Nu är det powernap som gäller!



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter