weeeeeiiiii! :)

2008-12-22 22:38:15   // This is my life! <3

Gissa vem som har en rosa digitalkamera! nej vem,berätta? H.E.L.E.N.A! :)

jultomten
kom tidigt till mig i år ;)


skulle egentligen ha fått den först på julafton men jag,
mamma, pappa o syrran ska fira imorgon istället(för pappa jobbar på julafton),
så imorgon blir det julklappar och julmat. Sen på onsdag så ska jag till mamma ändå,
och så ska vi äta julmat(från dagen innan) och se på kalle :)



Så jag fick min julklapp redan ikväll.       

                    

Såhär ser min fina julklapp ut :)



Här kommer lite testbilder:




Min lilla snygging med rosett om halsen :)



And ugly(risig as hell)




Så nu kan jag börja knäppa bättre bilder, jag är jätteglad :)






NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
tjoffsan

Snygg kamera gumman!:D GOD JUL!

Älskar dig!

2008-12-23 22:33:55
URL: http://tjoffsans.blogg.se/