Fredag - Ledig idag med :)

2008-11-07 13:44:04   // This is my life! <3

Vaknade första gånger vid 10 då jag skulle kliva upp men råkade somna om, så vaknade när gubben ringde vid 12,frågade om jag skulle komma till chattanoga(pizzeria/restaurang) och äta lunchbuffe, det tar ca 3 minuter att gå dit så jag drog på mig kläderna och gick dit. Åt lite kycklingpasta, salladtomatgurka, biff med purjolök, fläskkotlett(eller nåt sånt), potatis, tsatziki och "pizzabröd" och till det en cola, väldigt gott :) och nu sitter jag och bloggar lite och lyssnar på musik. Funderar på vad man ska göra i några timmar tills gubben kommer hem, då ska vi och köpa en tvbänk i ek och sen efter det ska jag fara till vicky och anders, till deras nya lägenhet på porsön och sitta där och vara social med dom och några av hennes kompisar några timmar, sen fara hem och sova ska upp och jobba imorgon, börjar jobba 9.00. puss!



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter