Snart sooova :)

2008-12-01 00:15:59   // This is my life! <3

Nu är 1:a advent slut,

Idag har jag sovit till strax innan ett sen tog jag en promenad i till stan och gick och kollade runt på alla marknadsstånd med nina och micke och så gick vi och åt på dagoberts, jag och nina åt varsin kycklingsallad och micke åt mexmacka.




*Dagoberts kycklingsallad och grovt bröd är helt underbart* :)
(Hittade bara en bild från dagoberts hemsida på en räksallad, kycklingsalladen ser ut såhär fast med currydressing
och inga räkor eller ägg)


Vid halv 4 hämtade gubben upp mig och så for vi till storheden en sväng, först in på rusta där vi köpte julgrejor och en "grangirlang med ljusslinga" (som jag fixade ut på balkongräcket nu ikväll, blev jättemysigt!), efter det var vi på onoff och kollade telefoner och digitalkameror och efter det till ica maxi en snabbis.
Sen blev det att fara hem till andrés föräldrar och hälsa på en sväng,
hans mamma, farmor och lillebror var hemma så vi umgicks med dom och så satt jag och gosade med burre(en av deras katter) och efter det for vi hem..


imorgon/måndag blir det jobb 8-17(?), sen åka hem och äta middag, sen ska jag baka lite grann sen blir det nog att julpynta här hemma :)


Nu ska jag gå och sleep-a :)

Natti-natti sötisar!



Btw. André om du läser det här, jag önskar mig en digitalkamera i julklapp,
typ nån av dom vi kollade på idag, bara så att du vet :)




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Jonna

Härligt ;)

2008-12-01 11:07:30
URL: http://jth.blogg.se/
Jonna

jobba ;)



Nu sova.. Kram på dej sötnos o natti

2008-12-02 00:39:12
URL: http://jth.blogg.se/