var riktigt skoj igår på mary kay :)

2008-11-06 00:56:53   // This is my life! <3

det höll på ett ganska bra tag för vi pratade på ganska länge och skrattade och hade det trevligt, från strax innan halv 18.30 till kring 22 då emma for hem...sen stanna dom andra ett litet tag till och så åt vi fika, min karl kom hem också så han fick lite fika han med :)


kompisarna köpte en hel del grejer av emma, och jag köpte mineral powder fondation, borste till det och satin hands(det är helt underbart för händerna, skrubben luktar väldigt gott också :) )


nu ska jag gå och lägga mig, är ledig imorgon mest troligt så det blir att sova ut, medans andré får kliva upp vid 7 imorgon så får jag ligga kvar i sängen och sova med min myskisse diesel :)




gonatt! :D




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter