Förlåt för dålig uppdatering :)

2009-08-07 22:38:56   // This is my life! <3

Har inte glömt bort bloggen, har bara inte orkat skriva/eller kommit på vad jag ska skriva.
Har mest varit upptagen med jobb, flytthjälp och dunderförkylning! så har legat rätt deckad när jag väl varit hemma.

Idag har jag iaf vart och badat o solat med magnus på storsand, riktigt mysigt var det :) dock inge bra att göra det när man är så förkyld som mig, men bara badat en gång tidigare i sommar så kände att vafan bada måste man ju hinna göra ändå, det kan inte en dum förkylning stoppa. Sen när jag kom hem har jag bara lagat mat, knallat iväg till ica och handlat åt mig och mamma sen sett tv.
Imorgon blir det  bada igen fast med min Malin och några till :) sen på kvällen kanske det blir farmen om vi fixar skjuts och orkar fa dit :)


Vill fan inte ligga hemma o va sjukling!


Föressten, min sjal kom i tisdags riktigt fin är den!



Ser ju lagomt pigg ut, not! Men så är det om man är sjukling
o slut i kroppen(och huvudet med för den delen)
Jag har blivit en redhead nu också, men det ser ni ju :)























Denna bild blev rätt tuff tycker jag, diesel i närbild!





Detta är mitt kylskåp, varför jag fota det vet jag inte, bara gjorde det,
cider är iaf uppladdat för imorgon! ;)





















Nu ryggläge i soffan igen! (;



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
nam nam

såg gott ut i grönsakslådan :) nam nam gör en frukt vitamin drink

2009-08-07 23:11:40
Piinky

gullig blogg :)

2009-08-08 00:45:58
URL: http://annajunttila.blogg.se/
Sanna

Tack, tack så mkt =)

2009-08-08 11:45:43
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
RONJA

sv: hihi, desamma! :)

2009-08-08 12:52:05
URL: http://septembre.blogg.se/