It's saturday!

2009-08-01 22:23:28   // This is my life! <3

Kort update om dagen:
Vaknade upp trött och förkyld(!), inatt hade jag ont i halsen när jag skulle sova och när jag vakna upp i morse så kunde jag knappt andas genom näsan, jobbigt värre!
Jobbat 10-17.30, bytt om och träffat upp syrran i stan.
Gick där en snabbsväng, syrran hade köpt munkar doppade i choklad åt mig så hon fick pengar för det :)
Sen gick vi till Willys o handla lite och så hämta pappa upp oss.

Sen nu ikväll har jag inte gjort mycket alls, nött dator o tv bara o nu blir det chips och filmmys i soffan för mig själv.



Blir det :)

Hoppas den är bra, men det är den nog :)


Puss o hej!

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:

Filmen var riktigt bra, se den! :)




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Tina

hej! sag den har igar:)

2009-08-06 00:47:33
URL: http://sexlovedrugs.blogg.se/