Skämtar någon med mig eller?!

2009-12-20 21:43:01   // This is my life! <3

En av mina två ljusslingor är borta, när jag packade ner dom förra julen så
la jag dom på samma ställe. Nu är en av dom borta!
Så fick köra med en nödlösning o "låna" en rosa ljusslinga från en skål o sätta upp i julgranen.

 

SÅ nu har jag alltså en 2-färgad gran, hälftenhälften!


Vem har vart framme o busat med mig..? Tomten? Rudolf? Diesel?


Huuuuuga, nu ska jag ta en STOR kopp te, sedan fortsätta!

Puss!




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
"garderobstrollet"

höhö det är stora stygga garderobstrollet som busat med dej :) han som egentligen ska äta opp all reklam som ligger spridd runt din hall........... han blev less på den kosten så.... ett par lampor blev liksom vitaminer ......:)

2009-12-20 22:12:10
Maggie

jahaaa :P ännu bättre..



fast nu letar vi hus. När vi hittat ska jag verkligen skaffa mönster på väggen :) tack för ditt ikea tips :P

2009-12-20 22:49:11
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Gisela

hehe:) ju färggladare gran ju bättre;D

2009-12-21 00:09:08
URL: http://swegizmo.blogg.se/