Tack killar(och ni andra med) för en grymt trevlig helg! :)

2009-12-27 19:53:00   // This is my life! <3


Har spenderat hela denna helg med Richard, Micke och Michael (samt några fler)
Mycket skoj och väldigt, väldigt lite sömn:




Make love with the camera! ;)

Haha sötnosar :)

Sötvicky :)



Gillar den här bilden!


Haha Micke är rädd för Richard :)

Naaaw :D

This is AWSOME!


Pippi+Pojkvän

Jag har varit framme med sminket+att richard fick unibrows :P

Micke somnade :D



Detta kan man sammanfatta med:
*Jag har dom bästa vännerna!
*Alla pojkarna gillade mitt diadem(att ha på sig)
*This is AWESOME ;)




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
frugan

uch jobbigt med lite sömn!

åå vad jag hade velat varit med er!!

2009-12-27 20:44:18
URL: http://tellans.blogg.se/