Tävling hos Kenza - Håll tummarna för mig! ;)

2009-12-09 17:43:28   // This is my life! <3

Kenza har en tävling i sin blogg just nu där hon tävlar ut 15 The Hills boxar!
Så självklart måst jag vara med i den då jag älskar The Hills, har följt alla säsonger på Mtv.

Jag brukar inte ha så tur med tävlingar, så hade varit riktigt skoj att vinna nåt för en gångs skull :)

Jag kan se avsnitten om och om igen utan att ledsna, så då måste jag ju iaf försöka :)

 

Har svårt för att motivera, men här är mitt försök:

Tycker det är riktigt kul att få följa vad som händer i deras liv,
med allas jobb, vänner och-kärleksrelationer, och se att deras liv är precis som våra.
Förutom då alla kameror :)

Hade varit mysigt att kunna krypa upp i soffan med något gott och
köra ett The Hills Maraton en hel dag, (eller 2..kanske 3 dagar ;) ) 
nu när man har lite julledighet och "bara vara"

Man blir även väldigt inspirerad av deras klädstilar.



Jag tycker att ni också ska gå in på Kenza's sida och tävla ni med!
Marsch Marsch! :)

 




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Helena

Lycka till, hoppas du vinner! :)

2009-12-09 18:14:44
URL: http://hwallentinsson.blogg.se/
Mickan

Vart kan man köpa den?! :P

2009-12-09 18:17:04
URL: http://mickanflickans.blogg.se/