Vuxenpoäng till moi!

2009-12-14 22:24:03   // This is my life! <3

Sitter o kollar på Paradise Hotel, har fan fastnat för den såpan, har blivit en riktig sucker! ;D Haha!



aja, det var inte det jag ville komma till...

Det var detta:

Jag har blivit riktigt duktig(oftast iaf) på att diska och hålla fint i köket,
tror mammas prat om att "det är mycket roligare att vakna upp till en ren diskbänk osv.." har satt sina spår ;)
För jag börjar känna på precis det sättet, jag försöker diska undan när jag lagat mat osv, så det inte är så mycket att diska varje gång o sen diska på kvällen, så jag har en ren o fin diskbänk på morgonen när jag vaknar...

Har även dammsugit nu ikväll.

Och försöker hålla iordning resten av lägenheten med, dock går det lite dåligt med hallen ;)


Så VUXENPOÄNG ska jag ha! :P


Nån dag ska jag ta o julpynta också, jag är lite sen av mig i år men jag har iaf satt upp julgardinerna!

Imorgon har jag ju inte tid för då ska jag ju:
*Work, work, work!
*Köpa ny mobil(Samsung S5230)
*Hämta Diesel hos pappa
*Betala räkningarna hos mamma(?)
*Fixa lite hemma om jag ids


Nu se klart PH och sen lite mer tv sen knulla kudde haha :P
Pussen o Godnatt!



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Mollymus - bloggar från Uppsala

Tandläkarpsykolog? :P Det är vad det låter som :)

En psykolog som jobbar med tandrädda ;D

2009-12-15 00:20:31
URL: http://mollymus.blogg.se/
madde :)

Sv: heej tack! Dom är köpta på scorett :)

2009-12-15 10:21:14
URL: http://maddeofc.blogg.se/