Förlåt för dålig uppdatering :)

2009-02-18 22:46:34   // This is my life! <3

har inte skrivit på några dagar nu, förlåt :)

mina senaste dagar har innehållit bara jobb och slappa/sova, varit så slut senaste dagarna.

Och idag har jag faktist varit ledig, slappat nästan hela dagen, sen nu ikväll vart och köpt en tv bänk och ett soffbord
till min nya lägenhet, fick tvbänken och soffbordet för 500 kr tillsammans, det var begagnat men i bra skick, hon som sålde dem hade bara haft dem några månader, billigt och bra, så har jag pengar över till annat istället :)

Sen for jag och pappa hem till mamma med grejerna för att ha dom där tills jag flyttar, så åt vi kvällsfika där också, gottis :)

Nu ska jag se lite tv sen sova, jobb imorgon.


Pusshaaajs! ;)



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Anonym

yepp semester, skrivit om det rätt mycket

2009-02-19 09:52:10
URL: http://KarinOlofsson.se