Fredag den 13:e

2009-02-13 15:52:33   // This is my life! <3

Ingen otursdag än så länge :P


Idag klev jag upp vid halv 10, sen kom mamma hit var här ett tag sen for vi och gjorde ärenden i stan, adressändrade för nya lägenheten och ändra adress till luleå energi(elen) och så, sen for vi å handla lite på willys och efter det for vi på max och åt lunch, tack för det mami :) sen skjutsade hon hem mig.

Sen har jag diskat lite å så, efter det kom pappa å hälsa på nån timme och hade med sig alladin hjärtan åt mig, alla hjärtans dag present(en dag i förskott) tack papi :)


Killen och hans tjej som skulle kolla på lägenheten var här typ nyss också, hoppas dom eller nån annan vill flytta in tidigare så vi slipper så mycket hyra :)





NU ska jag sätta mig i soffan o se tv o mumsa choklad o ta det lugnt ett tag :)



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
jennifer

men det är så halt här så man slår sig hela tiden!

2009-02-13 17:17:49
URL: http://jenniferlinnpersson.blogg.se/
jennifer

naee. ramlade i söndags... jag har fortfarande ont..

har ni mkt snö?

2009-02-13 18:11:18
URL: http://jenniferlinnpersson.blogg.se/