Onsdagen i sin helhet

2009-02-25 23:07:36   // This is my life! <3

Såhär var min lediga onsdag:

Sov ut till ca halv tolv, vaknade och tittade ut genom fönstret, underbart väder sol och plusgrader
(vågar man hoppas på att våren har kommit hit för att stanna?)
Efter det gav jag diesel frukost (nytt vatten o mat).
Fixade mig lite, satte mig sedan o kolla tv o så.
Vid 4 tiden kom pappa o hämta upp mig så for vi in till stan och fixade lite, efter det for vi hem till mamma.
Hos mamma åt jag,mamma o pappa middag, pasta/pommes frites och nån baconsås hon gjort, gott var det :)
Sen betalade jag lite räkningar o sånt o umgicks med mami+papi.
Vid 9 tiden ikväll skjutsade pappa hem mig, och hämtade diesel.
Diesel ska bo hos sin "morfar" tills jag flyttar in i nya lägenheten, vi kom överens om att det var bäst så eftersom min sambo inte gillar min katt, men jag ska komma o hälsa på min baby diesel ca 2 gånger i veckan,
men kommer kännas tomt här hemma, men sen 1 april så får jag bo ihop med min diesel igen,
och då också bo nära min mami+papi(och syrran inte så långt bort heller) :) Jag längtar! :)
Föresten till veckan typ så ska jag ta min dator hem till mamma för vi kommer inte ha internet här, så ska försöka fa dit 2 gånger i veckan också, det är ju bara i en månad det kommer vara så, så jag klarar mig nog, I HOPE :)

Aja nu ska jag gå och lägga mig och läsa tidning sen sova, God natt och sov gott! :)




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
✿Linda H ✿

vi hade med jättefint väder men så fort solen gick ner blev det ju sjukt kallt!

2009-02-27 20:38:31
URL: http://hogsta.blogg.se/
Sophie

Hallå, du har inte råkat få med min kamera från igår? :P

2009-03-01 13:27:35
URL: http://soffoos.blogg.se/
Sophie

hör gärna av dig hörru

2009-03-02 12:49:43
URL: http://soffoos.blogg.se/