Utmanad av Marie! :)

2009-02-12 23:05:45   // This is my life! <3

Utmaning på G
Jag har blivit utmanad av Marie, och utmaningar är ju till för att antas.

Regler: Varje person börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för utmaningen. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och göra en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de blivit "tagna" och att de ska läsa i ens blogg för mer info.

Helt ärligt...(fram till hit har jag kopierat från marie:P)

Jag shoppar alldeles för mycket.. kläder, accesoarer, skor o väskor.
You name it!

Jag är väldigt flummig och har dålig humor, men jag skrattar iaf :P

Jag gillar inte att städa(fast det är det väl inte många som gör? hehe),
hade gärna haft någon som gjorde det åt mig.
Just idag hade jag det, tack mamma o pappa :D

Jag dyrkar min katt :D

Jag fick mitt smeknamn Bambi, mkt för att jag är så klumpig och är som bambi på hal is, åka skridskor gör jag inte heller, både för att jag inte är särskilt duktig på det :P sen har jag problem med mina fötter också.
Typ 4 år sen sist som jag försökte åka.

Jag kallas "Sir Väs" av min mami,
för jag är väldigt slö av mig och "långsam",
gillar dessutom att sova länge och mkt och inte göra nånting :)


Visst har jag tråkiga ärliga saker om mig,
jag kom inte på nåt bättre,
för trött för det :P


Jag utmanar:
Kusin vitamin
Frugan
Tove
Mona-Lisa
Holmen
Magda




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter