Coloring my hair..

2009-01-23 17:54:58   // This is my life! <3

färgar det rött ännu en gång, hoppas det håller bättre med den här färgen än förra gången jag färga(då all röd fin färg tvättades ur efter jag duschat 2 gånger, och håret blev lite halvrött men mest brunt).

Sen ska jag väl äta middag om ett tag..

sen ikväll blir det att gå ut på cleo, nyktert! :)


Puss o ciao!

-----------------------------------------------------

Update kl.00.35:

Jävla cleo, eller snarare jävla nya chefer..

Dom har tydligen bestämt att våra personalkort med gratis inträde inte ska gälla nå mer, men dom kan inte ge oss/vårat jobb information om det så vi vet om det?

Nähä tack för ingenting? Alltså jag kommer ju inte sluta gå på cleo för det, men ändå?

Iofs jag och nina hade ju kunnat betala in oss ikväll, men det kändes ju som ganska onödigt när vi bara tänkte vara där någon timme eller så? och inte dricka heller, bara kolla läget och dansa lite så vi ides inte betala in oss, for en sväng till max istället så åt jag en pepperoni junior+chili cheese, sen skjutsade nina mig hem. Nu ska jag se lite tv sen sova, lagomt less.

Ska prata med ylva som har hand om personalkort och det till veckan och fråga om hon har fått nån information om dom där konstigheterna..


Ledig i helgen så ska sova ut lite! Bye Bye!




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
nadia

:)

2009-01-23 23:09:05
URL: http://zoegaz.blogg.se/
nadia

Vara hemma och bli frisk så jag orkar pallra iväg till gymmet! :) själv? kalasa?

2009-01-24 00:35:49
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Sanna

Hallå! Härligt, jo det är bara bra. Lite trött så tänkte ta mig en powernap :P hah. Kramar

2009-01-24 10:04:36
URL: http://knaasigt.blogg.se/