Fortfarande vaken..

2009-01-07 02:42:42   // This is my life! <3

illa illa, skärpning fröken!



Sitter här i mina myskläder
(grått linne från cheap monday samt svarta slappa "knäkorta" byxor från Zara(?) båda köpta i sthlm)


 

och ser på "The City", Whitney från the hills har fått sin egen serie som nyligt börjat sändas på mtv, verkar riktigt bra!
(the hills är en av mina favoritserier sen tidigare så det här var ingen besvikelse)


 



nu ska jag återgå till the city-kollandet :)


puss hejs!




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
B L O N D I N A

haha jag har gått runt i myskläder hela lovet x)



sv: haha samma här, jag var hyfsat slimmad när jag träffade min kille, men av någon andlednign har jag gått upp i vikt :S vet inte varför, haha.



Ååååh tack! glad du gör mig! <3

2009-01-07 04:15:16
URL: http://blondina.blogg.se/