Gott nytt år! :)

2009-01-01 03:00:34   // This is my life! <3

Hallå där!

Nu är jag nyss hemkommen, har precis lagt mig i sängen och ska sova strax..

Tänkte bara skriva en snabbis här,

har haft ett bra nyår, bra fest och bra folk :)

Först nyårmat med andré, först baguett med skagenröra och lax, sen oxfile och potatisgratäng+sallad(och fetaost) mums! :)

Sen for jag på fest hos vicky och anders på porsön, kul där :)
efter det vid tiotiden så for vi mot stan hem till Köjs och då var det fest där, sen vid tolv sköt vi massa raketer.. skoj skoj! :)
sen gick vi upp till köjs och festade vidare, och nu har jag nyss kommit hem :)


Nu ska jag som sagt sova, lägger upp bilder här och på pixbox typ imorgon(blev ganska mycket fotat).

Hoppas ni alla har haft ett bra nyår, gott nytt år och god fortsättning! :)



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter