Snabbis i bloggen

2009-01-27 19:38:11   // This is my life! <3

Haha och hur bra lät den rubriken då, hmm, aja :)

Kikar bara in lite snabbt och skriver lite ointressant shit :)

igår när jag gått över till maria o skulle se film så började jag må dåligt typ direkt, kallsvettas och sånt jävligt och jag har ingen aning om varför? så orkade bara se filmen ca en halvtimme sen var jag tvungen att gå hem, orkade inte vara kvar, fan jag som hade velat se filmen den verkade ju bra, men får försöka ladda upp eller hyra den så jag kan se klart den.

Idag: Jobbat 8-15.40, sen träffade upp syster i stan, hon bjöd mig på "middag" på max sen gick vi en sväng på stan.
Nu ikväll: suttit vid datorn ett tag, nu ska jag diska sen vika in massa kläder i garderoben.


Ciao babes!



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter