stort tack!

2009-01-16 00:21:36   // This is my life! <3

till den som hittade min mp3 i omklädningsrummet så jag fick igen den, bra att man har så ärliga arbetskollegor :)
och smart av mig att lämna den på bänken i omklädningsrummet, NOT, slarver jag!
Men som sagt nu är den tillbaka i tryggt förvar, så tack än en gång :)

aja..

Idag jobbat, sen vart och storhandlat och så.. först på dollarstore, köpte en massa ansiktsmasker*sköönt*,
9 ansiktsmasker för 50 spänn det är billigt det ;) 4 av förpackningarna är "dubbel" och så en enkel, i massa olika "smaker" :)

sen for vi till willys och handla en massa....

sen ikväll har mami, papi och systeryster varit här och hälsat på, alltid trevligt :)
efter dom har farit hem har jag inte gjort så mycket, bara slöat..

Imorgon ska jag upp vid 9, göra mig i ordning, äta, "pälsa på mig" rätt kallt här i luleå nu, ta mig in till stan(kanske ta en 30 minuterspromenad dit), möta upp syrran och malin och så ska vi sitta på bussen till piteå nästan en timme, sen shoppa och så i pite, och kanske fika/äta :) och efter det ta bussen hem till luleå igen.

Sen kanske jag ska sova hos malin också imorgon, ha lite helena & malin tid, längesen vi hade det hjärtat :)


 
My "little" big sister                                                 Pee and Poo(Me and Malin)


Nu ska jag gå och lägga mig, try to sleep :)



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter