F r e d a g k v ä l l

2009-07-17 21:26:02   // This is my life! <3

Riktigt trött o seg nu, hungrig också har inte ätit sen lunch.
Ska strax laga nå mat till maggen min.

Vad har hänt idag?

Inte särskilt mycket alls, har jobbat 8 till efter 5 nångång, efter det gick jag in en sväng på din sko och kollade runt lite, köpte ett par sandaler för 99 kr och ett par svartvita "vanliga skor" för 129 kr, som hittat! :) sen varit på coop och handlat en massa götta! sen kom min papi o hämtade mig och körde hem mig :)

Sen bara tagit det lugnt och pustat ut i soffan, nött lite msn o facebook.


NU blir det att fixa mat och sen sätta mig i soffan o slappa och smaka på smultronsaften mami kokat åt mig :)
kanske lägger upp bild på nya skorna sen... eller imorgon.... eller nån annan dag :)




Ciao babes! (;




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter