Hello Friday!

2009-07-31 21:20:28   // This is my life! <3

Idag:
Jobbat 8-16.05, chillat lite och bytt om.
Mött upp min Magda och Robert, käkat middag på Thai Thai med dom, sen betala dom min mat, så snälla men det hade ni inte behövt, jag hade egna pengar,  men ni är så söta :)
Ikväll: Har inte gjort allt för mycket.


Magda och Robert, gullungar :)

 


Deras middag :)
Gong pad met mamoang:
Wokade tigerräkor med cashewnötter, chili, champinjoner och grönsaker(uppe)


Min middag :)
Gai pad met maomang:
Likadant som deras fast med kyckling, mumma!








Inne på Thai Thai :)


Dagens Bambi:


Nya fina tunikan från Gina Tricot
Shorts från H&M
Leggins från H&M dom också


Dagens Diesel:

Grå dress med svarta streck från Buddbyn
"M" i pannan, även det från Buddbyn ;)



Det var allt för nu! Pusshajs



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter