Gaaah!

2009-06-29 21:47:10   // This is my life! <3

Måndagen börja med att jag var på jobbet från 8-17.30 tungt som fan idag typ bara avresor! sen cykla jag förbi ica i stan och handla massa saft och lättdryck osv, och grandiosa pizza, sen satte jag mig på cykeln för att cykla vidare hemåt, än så länge allt lugnt!

Men vad tror ni inte hände på vägen när jag var halvvägs hem?

Mitt i allt "hoppar" min mobiltelefon ur min vänstra ficka på huvtröjan där jag hade den när jag lyssna på radion(genom headset), landar på marken och delarna "flyger", batteri och lucka och telefonen åt varsina håll, jag svor och vände på cykeln för att hämta delarna, ställer upp cykeln på cykelstödet, men cykeln ville inte eftersom jag hade grejer i cykelkorgen, så då "viker sig cykeln" så de slutar med att jag får försöka hålla i cykeln samtidigt som jag går och plockar ihop telefondelarna, måst ha sett rätt roligt ut.

Och inte nog med det, jag håller på att få urinvägsinfektion tror jag?(hade väldigt lätt för att få det när jag var liten och det har jag fortfarande?) Kul! NOT!

Så nu är det bara att dricka massa tranbärsjuice och hoppas på att det går över!



Vad kan mer gå snett?




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter