Sol och varmt ute idag

2009-06-09 11:29:11   // This is my life! <3

och jag är LEDIG :D så blir att gå ut på altan och sätta mig i solen nu, ska ta på diesel kopplet också så han får komma ut lite, han ser väldigt sugen ut där han sitter vid balkongdörrn, det är nästan som att han säger
"men kom nu mamma, jag vill ut!" när han tittar mot mig hela tiden :P

så nu är det väl bara att lyda honom, sen lite senare måste jag städa, så jag får iaf liite ordning i kaoset, men jag är så slö :/




aja pusshejs darlings! :)



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
thaikalle

Fna bilder och blogg som du har.

Glöm inte tävlingen där du kan vinna en vandring i Burmas djungel. Rösta på bästa bild i min blogg.

Lycka till

2009-06-10 16:30:36
URL: http://thaikalle.blogg.se/