Lördagsmys!

2009-05-02 20:14:35   // This is my life! <3

Dagen började med att jag vaknade vid 10-11 tiden, sovmorgon så skönt! :)
Sen har jag knatat runt i en filt bara, suttit vid datorn och vid tv:n.
Vid 14-15 tiden nåt så tog jag en långdusch, klädde på mig och kladda dit lite smink.
Efter det kom Magda, Robert, Peter och Sebastian(?) och hämta upp mig, vi for till stan och gick in och satte oss på Roya Café, alla köpte fika utom jag, jag beställde Coca Cola och grillad skink och ostmacka med sallad och nån go dressing, 
det var väldigt gott :) men fick dock vänta väldigt länge på att dom skulle komma ut med den, det kändes rätt jobbigt när jag är hungrig, och dom andra hade nästan hunnit fika klart när jag fick börja äta.

Men men, that's life!


Sen efter det fick jag skjuts hem, slött! :)

Resten av dagen har jag bara suttit här och nött dator å kollat tv, lär väl bli ungefär samma nu ikväll oxå.
Borde dammsuga och va duktig, men vi får se hur det går hehe :)




Todays outfit(i skitig spegel):

Gul kofta från Gina Tricot
Svart tubtop även den från Gina Tricot
Mörkblåa jeans från Dr Denim(köpta i sthlm)





Todays Diesel:

Lika snygg som alltid! :)





Här kommer lite mer bilder på Diesel, tagna igår, han fick vara ute 1-1,5 timme igår, det verkade han gilla :)
 
  




Nåja, skriver mer nån annan dag :) pusshajs!



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Tjoffsan

Guud så söt han är;) ska vi byta:P du får Minja åå jag får han;)

Puss älskar dig!

2009-05-02 22:14:01
URL: http://tjoffsans.blogg.se/