Blir NI nå avis? ;)

2009-11-24 22:14:49   // This is my life! <3

Har slagit igång datorn först nu fast jag sluta redan 12.20!

Men har vart full rulle hela dagen, så här kommer en liten (onödig) update:

Jobbat 8-12.20.
Därefter gått till Åhlens o köpt ett genomskiligt nagellack o därefter gått till H&M och
letat efter en klänning, men den var slut :/
Ätit på Tasty.
Mamma hämtade upp mig sen har vi vart på Dollarstore o så har jag handlat en massa "nödvändiga" grejer, haha :D Bla. Lila blockljus som luktar mullbär, blomma+kruka, Hello Kitty Chokladkalender, En ljusrosa luddig julstrumpa, kissegodis, choklad o en massa annat :)
Vart på blomaffären brevid o köpt en till blomma+turkosfärgade "glasbitar/stenar".
Sen hem, gett Diesel mat o så.
Sen bjöd jag in mig själv(och diesel) på middag hos mami :D
Efter det har jag vart hemma o pysslat på en massa och efter det dammsugit.
Nu hade jag tänkt o hämta mina gurkstavar+creme fraiche vitlök o slå på en film eller ngt.


Men innan det tänkte jag bara säga att:

Jag är ledig imorgon :)
På kvällen kl 19.00 ska jag o Vicky(har bjudit med henne) infinna oss på Kulturens Hus, har fått biljetter från jobbet, så vi ska få se ett Julkonsert Genrep med SANNA NIELSEN, SHIRLEY CLAMP, SONJA ALDÈN och MÅNS ZELMERLÖF!!!!!!!!! :)         Blir NI nå avundsjuka nu?
Det skulle jag bli ;)
Är säker på att det kommer bli HELGRYMT! :D
(Kameran åker självklart med så ska försöka få nå bilder)


Dom bor föressten på mitt Jobb nu också, dock har jag inte se dom, men imorgon så!

 

 

Nu är det movietajm!

 

PussKramKärlek




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
* K Y S S A R

Aaah precis :) Hmm undra om det var förra året... men det känns ju som så länge sen.. I vintras tror jag iallafall :)) Roligt, allt bra med dig ?

2009-11-24 22:37:48
URL: http://kyssars.se
* K Y S S A R

OKej härligt:) jaa det är fint här med :)

2009-11-24 23:07:00
URL: http://kyssars.se
KENDRA's

sv: hehe jaa jag tycker det ^^

2009-11-25 11:11:24
URL: http://kendra.se
Jonna Hansson

Kul :) Vad fina dem va på den bilden!! :)



Nej inte ännu, nu grejjar ja med garderoberna :) haha men sen så *:) PUSS

2009-11-25 11:15:57
URL: http://jth.blogg.se/