Tänkte bara meddela er:

2009-11-09 16:58:47   // This is my life! <3

om att jag lever :D


Har bara inte haft tid o sitta här idag, haft tvätttid 12-17, vart på lulebo o skrivit på ett kontrakt(har blivit tilldelad ett litet förråd på 5 kvadratmeter from 1 januari 2010, wiiieee :) ), sen hunnit vara iväg till stan en sväng, köpt en fiiiiin klänning som jag egentligen skulle ha köpt först på fredag, men jag kunde inte hålla mig o kände att jag hade råd att köpa den redan idag :) även köpt dream mousse concealer, försvarets hudsalva(i rosa förpackning) den "hudsalvan" är verkligen den bästa.. "knarkar" den always ;D samt en kycklingsallad från dagobert som jag tog med mig hem, NAMNAMNAM! :)



NU ska jag hänga upp tvätten..

Bilder kommer sen! Puss Puss!





NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
DELLA

sv; oh^^

Funderar på att skaffa mig en :D

2009-11-09 17:42:05
URL: http://dellas.blogg.se/
Gösta..... DKfrÅ :)

kycklingsallad från dagobert å hela den tryckte du i dej ?????? utan å blinka ?????????? !!!!!!

å inte tänkte du på dina håriga pojkvänner som ville smaka !!!!!!!!

får man göra så ???????

2009-11-09 19:11:52