Shopping från igår samt från tjejkvällen i piteå+killarna jag umgåtts med hela dagen idag :)

2009-10-14 22:16:36   // This is my life! <3

Alla bilder är tagna idag :)

Gårdagens Shopping:

Bild 1 & 2: Gråa Leopardleggings från H&M, 3: Svart Mössa från H&M, 4: Läppglans med färg från H&M. 5: Svart&Guld Armband från BikBok.


Shopping på Tjejkvällen i Piteå:

Bild 1&2: Skor från Wedins, 3: Ljuslila tunika från Vila, 4: Rosa slapptshirt från Gina Tricot, 5: Grå "fladdermus" tröja från Gina Tricot.


The Guys:

Bild 1&2: Klotski med diesels lektunnel på huvudet, don't ask me why :P, 3. Skockis kollar in mitt bodybutter, verkar vilja ha ett eget hehe, 4: Skockis nördar vid min dator, 5: Hugo vill inte va med på bild?

 
Klotski posing in my Fejkpälsjacka: 


HAHAHAHAHAHA! Jag vek mig av skratt!!!

You made my day! :D

 

Tog även 3 bilder med min Mobil:

Klotski provar skor på Zotano, han köpte dom där svartröda som är
på höger fot samt ett par blåa adidas :) 


Hugo & Skockis mötte upp oss på Jack & Jones, där Klotski köpte ett par svinsnygga jeans och en nice skjorta :)


Jag egofotar lite :P


And todays outfit:


Hela outfiten är från Gina Tricot :)

+

En bild på tröjan jag fick av Klotski idag,
som jag blev lovad redan när vi for till Lycksele ;)


Med det säger jag, Bye Bye!
Puss o kram!
Kanske uppdaterar sen, annars så sov gott :)

PS. Passar jag bra i det röda läppglanset eller ser det konstigt ut? Jag har aldrig haft ett färgat läppglans, har bara en massa ofärgade/ljusa läppglans sen tidigare. DS.




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter