Torsdagkväll+Fredag!

2009-10-02 17:55:56   // This is my life! <3

Torsdagkväll: Blev ändrade planer, jobbade till strax innan 5, mötte upp Nina i stan, och for till Piteå, var kvällsöppet där & gratis buss :) så vi skippade shopping,
shopping i luleå har vi ju varje dag!
Bussen gick 17.30 sen tar det ca en timme dit, åt direkt på Sunes när vi kommit fram, Grillbiff(+pommes, lökringar, sallad och pikantdressing) så gott! :) sen blev det en massa shoppande och kollande i affärer.
Trevlig värre! Sen 22.15 gick bussen hemåt. När vi kom fram stod mamma på bussstationen och väntade på oss o körde hem oss.


Fredag: Vart ledig idag, sov ut! Sen har det vart tvättstuga 12-17,
tvättat en massa grejer+mattor.
Sett lite tv också och nu ska jag fixa käk.
Kvällen blir en hemmakväll, jobbar ju hela helgen så blir tv och nåt gotta :)

Alla fynd från igår visar jag sen, har även köpt min fina rosa mixer i tisdags(så fin så!) och idag kom min vita väska som jag köpt av en tjej här på bloggen :) Fotar allting senare!



Puss!♥



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter