"Uppe med tuppen på en söndag"

2009-10-25 08:52:54   // This is my life! <3

Och jag är ledig dessutom! Varför då uppe "så tidigt" undrar ni?
JA jag ska då iväg vid halv elva-elva tiden med systeryster, har raggat med henne till storheden, länge sen jag var där nu! ska kolla in om det finns något roligt där, har bla hittat en lampa(igårkväll hemma hos IA) som jag blev så där kär i, ni vet när man hittar något man riktigt fastnar för och bara "MÅSTE" ha, ett sånt moment var det igår med lampan, den är svart med lila ljus. Ser lite ut som japanska körbärsblommor.
Från Rusta är den, hoppas den finns kvar! :)

Nu ska jag se tv ett litet tag, sen in i duschen, efter det äta och höra av sig till syster o kolla bussar.


HA EN BRA DAG DARLINGS! så hörs vi senare :)



♥ Pusskramlove ♥



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter