Ändrade planer..

2009-09-17 17:54:42   // This is my life! <3

Blev lite ändrade planer idag, vaknade av att telefon ringde kring 20 över 9 imorse, det var Maria från jobbet som ringde och frågade om jag kunde komma in och jobba några timmar,
så det gjorde jag, 10.30-14.10.
Sen for jag och mamma till elgiganten köpte min efterlängtade externa hårddisk :)


Köpte även nya laddningsbara batterier+laddare
(misstänker att mina gamla batterier har blivit för gamla)
Hoppas bara att min digitalkamera vill ta emot dom, den är ju lite knasig, annars känns det lite bortkastat.


Efter det for vi till dollarstore, handla tvål, kattgodis å lite till.


Sen for jag till mamma en sväng, och sen hem, gav diesel mat o boka om ny tvättid o ladda i 2 maskiner, ska tillbaka o fixa med tvätten strax, sen fixa lite mat till magen.
Borde börja rensa/sortera i datorn också o börja flytta över till hårddisken.



2-day's outfit:







Sjal från Rut m.flera köpt på Diva
Turkos(?) Tunika/Tröja från Diva den med
Svart Jacka
Svarta Leggins
& Svarta Stövlarna




Det var allt för nu :)


Puss o kram ♥
 




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter