Förlåt för dålig uppdatering :)

2009-09-23 14:16:30   // This is my life! <3

dom senaste dagarna..

Måndag: Var jag ledig, men umgicks hela dagen med min älskade Papi :) Vi fixade upp alla mina tavlor o klockor o lackhyllor med mera(så nu har jag inte helt tomma väggar längre! :D) Tack för hjälpen <3 sen så bjöd jag honom på Mac Donalds på kvällen, det tyckte jag han behövde :) sen for vi på kvantum en sväng så jag fick handla lite sen for vi hem.

Tisdag: Jobbade 8-14 sen for jag hem till mamma o hälsa på, betala in lite grejer på internet och skrev ut lite papper, sen gick jag till ica o postade en sak o hämta ut pengar, sen köpte jag mjukglass o sofis mode, sen hem till mamma igen hämta hemlagad köttfärssoppa, mumma! sen gick jag hem, dammsög o såg tv/nötte lite dator.

Onsdag/Idag: Ledig :) Har inte gjort så mkt än så länge, men ska försöka städa upp här lite(fast har typ 0 inspiration idag känns det som :P), vika in lite kläder, äta, se tv/nöta dator. Försöka gå och lägga mig i normal tid för en gångs skull.



Har hittat 1 sak som jag vill ha, denna får nog följa mig hem nån dag snart:)



NU ska jag försöka sätta igång lite med städandet!


Puss o kram lovely ones!




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter