12,9 grader. FUCKINGJÄVLAUNDERBART!

2010-04-20 11:04:24   // This is my life! <3

Grymt skönt väder ute, solen lyser och jag vill bara uuuuut!

Har vart uppe med tuppen idag(eller nästan iaf), klev upp redan kl 08.00!
Sedan dess har jag sett ett avsnitt trueblood, läst igenom massa bloggar o bara slappat.

Ska nog strax göra frukost, duscha, klä på mig.
(Undra vad det blir för outfit idag? Kanske nåt av allt det nya fina jag köpt :) )

Plocka fram cykeln från förrådet? :) Dra mig mot Ica och handla lite.
Sen kanske gå förbi mami en sväng?


Efter det får jag se vad som händer..



Fick föressten en inbjudan idag till ett bröllop i slutet på Augusti, ska bli så grymt roligt!
Så glad för eran skull :) *alla som känner dom vet vilka de är, men ni andra, för er är det hemligt ;)*




(Jag o mitt lilla hjärta, tagna alldeles nyss.)



Nu göra annat, puss! ♥





NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Vicky

Tack gumman vad glad jag blir!!:) Visst ska du grilla med oss på valborg? ;)

2010-04-20 12:31:15
URL: http://victoriasdag.blogg.se/