Henrik Schyffert!

2010-04-28 20:19:39   // This is my life! <3

Idag så träffade jag på Henrik Schyffert på mitt jobb. Medans jag var ute i korridoren och plockade nåt från vagnen så hörde jag ett "Hej Hej!", tittade upp och svarade lite chockad "ehh...hej!" tillbaka.

Vad jag riktigt vill komma fram till med detta inlägg vet jag inte, men en sak som är rätt kul med mitt jobb är att man får träffa på en hel del kändisar.. :D


Jag har träffat/sett b.la.: Laila & Anders Bagge, Andreas (han från idoljuryn), David Batra, Petra Mede, Johan Glans, Johan Rehborg, Claes Malmberg, Paolo Roberto, Rolf Skoglund & Claire Wikholm(från Vi Hade Iallafall Tur med vädret filmerna, av rolf fick jag massa dricks :P ), Jonas Gardell m.m

Och idag då Henrik Schyffert! Berättade det åt en jobbarkompis precis efter som missade honom med några sekunder, hon blev lite avis hehe ;)






Nåja, det var bara det jag tänkte berätta :D




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
frugan

Å jag är avis..hehe..han är snygg ju..hehe..

coolt att du träffat så många kändisar=)

här i lycksele kommer då inga..haha

2010-04-28 21:57:27
URL: http://tellans.blogg.se/
Jennie

Vi ska bara flytta inom kommunen :P Vi har köpt en större lägenhet så barnen får plats med sina :)

Jo, adda mig på msn, jag är oftast mot kvälls sidan inloggad.. händer då och då att man sitter på dagarna också, chansa :P

2010-04-28 22:17:50
URL: http://jennielenita.blogg.se/