Har inte städat alls idag!

2010-08-27 21:17:08   // This is my life! <3

Det närmsta jag har kommit är att sitta o rensa igenom slitna/trasiga underkläder.

Utöver det har jag sett en massa tv, nött lite dator, sen vart o handlat med mamma på willys, skulle bara följa med som sällskap för att jag inte orkade fara o hitta på nåt annat idag, men träffade upp min kompis Nina där och mamma träffade Sussi så då gick vi runt o handlade där allihopa, fan vad det var mkt folk fast det var fredag, men alla skulle väl köpa nå gott för kvällen i guess.

Sen for vi hem till Nina en sväng, lämnade av henne+det hon köpt samt att jag lånade hennes digitalkamera till imorgon, ska ha med min också men den vill inte alltid sammarbeta med mig så då tar jag med Ninas för säkerhetsskull.

Har umgåtts med mamma 3 timmar ikväll, väldigt trevligt! :)
Handlat, lämnat av Nina o sen har vi varit på restaurang Harnet och köpt pizza som mamma bjöd på.
Den satt väldigt bra i magen! Tack älskade mami

Nu ska jag snabbt dammsuga min lägenhet, sen ska pappa hämta Diesel som han ska ha i helgen.
Sen ska jag duscha och efter det packa ner allt som kan tänkas behövas imorgon.


Jag ser verkligen fram emot detta bröllop, där 2 av mina närmaste vänner ska vigas.
(Senast jag var på bröllop var när jag var väldigt liten o det var när min ena morbror+hans fru gifte sig.)
Men det här bröllopet kommer bli 1000 gånger roligare :)
Och så kommer många av mina vänner vara där med.
Alla samlade på Vicky & Anders stora dag.
Alla lyckoönskningar till er, ni har hållt ihop ca 6-7 år och många fler ska det bli!
Jag tror och hoppas att ni kommer hålla ihop för resten av livet. Ni passar så grymt bra ihop.


En bild på dom lyckliga 2:



Imorgon är det er dag!




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Cissi

Ha en trevlig kväll! =)

2010-08-28 21:12:48
URL: http://ceciliav.com