Gjorde soffan sällskap rätt länge idag...

2010-01-09 15:35:04   // This is my life! <3

var ut en sväng med syrran & micke inatt, dom fråga om jag ville med till donken,
så då for vi dit, nam nam :)
sen vid 12 nångång så kom magnus och caisa dit, så då
följde jag med dom istället o åkte bil en timma.
Sen när jag kom hem låg jag o kolla tv ett tag sen däcka jag i soffan, sen vid 4-tiden ringer min telefon, en kompis som frågar vad jag gör osv.... sen somna jag om. Och sovit till 14.00 i soffan, vakna av att systeryster ringde o så prata vi lite, sen somna jag om igen....oooojdå :P vakna för ett tag sen o nu ser jag på The Hills.
Ska snart slänga mig i duschen i bli en människa!



Detta var sådan onödig information som ni säkert inte ville läsa, men som jag "tvinga" er att läsa ändå ;)



Pusskram♥






Me and my boys at new years eve! :)



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter