Jag o min klädkammare är glada!

2010-06-16 22:01:34   // Shop til you drop!

Dock så gråter mitt kontokort krokodiltårar :( NU är det köpstopp för ett tag!(försöka iaf!)


Här är iaf allt fint jag köpt:


Jeansskjorta från Gina Tricot


Underbart söt kjol från Gina Tricot

(Kommer bli superfint med ett vitt linne+skinnjackan!)

Vit oversizetröja från Gina Tricot
(Har redan en turkos och en svart, så otroligt sköna)

Svarta långa Leggins och svarta Cykelbyxor, båda från Gina Tricot
(Leggings är ett plagg jag använder typ alltid nuförtiden!
mina nuvarande är HÅLIGA och riktigt NÖTTA haha)


Vattenmelonsstrumpor och mjukisshorts från H&M
(Köpte 3pack med strumpor men systeryster tog 2 av dom)


Jumpsuit från H&M
(Riktigt skönt och snyggt med gladiatorpjucks till vardags och pumps till fest)


3 baslinnen från Carlings
(Dom var på rea, 50 kr st! Som hittat! :) )


Skitläckert tigerlinne från Carlings
(Rea på det med :) Köpte i strl L så det blir lite längre)


Hjärthalsband från Gina Tricot


Fejk RayBan
(Följde med i senaste numret av Solo)


Pilotbrillor med spegelglas från Parelle Cosmetics
(I en mindre strl som inte täcker HELA ansiktet ;)
Köpte dem för nån vecka sen)



AWESOME!!! :D




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
bitterfittan

jag vill också ha en jumpsuit! (:



haft en skön kväll babe?

2010-06-17 00:17:33
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Mallan

jumpsuit!!!!!! gilla ;)

2010-06-17 13:29:05
URL: http://imfreshtodeath.blogspot.com
Stina

Vilket fint Hello Kitty-täcke! ^__^

2010-06-18 17:31:39
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/