Ligger på min altan o steker!

2010-06-25 11:26:29   // This is my life! <3

Även fast jag fortfarande är förkyld, pallar inte att bara ligga inne
när det är så sjukt fint väder ute, typ 27 grader varmt! :)
Så ska ligga här på min filt ett tag(typ en timme) o sen gå in och göra... naaada.

Min midsommar kommer jag spendera i min ensamhet här hemma,
liggandes i min soffa framför någon film, kul! NOT!!
Medans alla andra är ute och har kul/festar o umgås med alla sina näraokära :(
Men jag vill ju bli frisk så. Bäst att passa på när man är ledig(jobbar ca 3 timmar imorgon men utöverdet så är jag ledig tills typ tisdag el onsdag). Får hoppas att jag frisknar till ordentligt!


Men men nu ska jag chilla ute i solen ett tag till!

Pusshejs!




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Tjat tjat........

Man måste orka ha tråkigt ibland.......

för att orka ha dubbelt så skoj sen......

2010-06-25 20:35:03