Frusen och trött..

2010-11-27 20:26:12   // This is my life! <3

haft en tung dag idag.. massor att göra på jobbet!

På slutet av jobbdagen var jag less, trött, hungrig och ville bara hem..
Sötaste pappa ringde och frågade strax efter 16 om jag var kvar på jobbet och om jag ville ha hämtning istället för att åka buss.. och det ville jag gärna. Var så skönt att bara sätta sig i bilen när jag sluta.
Tack du är bäst! ♥

När vi for hemåt så sa papi att det fanns god mat o hämta hos mamma(då var jag alldeles för trött o seg för att ställa mig o laga mat), så fick med mig lite grillad fläskfile, potatissallad och baguette hem. Det var supergott!
Mamma, du är bäst du med! ♥


Nu ska jag mysa ner mig i soffan med filt o grejer, funderar på att koka lite te också.
Sen slå igång en av filmerna jag lånade av min älskade syster igår.



♥ Tack föressten för alla söta kommentarer jag får,
både från mina vänner och alla ni andra :) Dom värmer verkligen! ♥




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter