God natt!

2010-11-23 23:13:01   // This is my life! <3

Har haft fullt upp idag! Först jobbat 8-15.50, sen bussen hem o boka tvättstuga.
Sen in en sväng och sortera och plocka ihop all tvätt, sen börja tvätta o efter det fixa lite mat.

Har tvättat sjukt mycket idag(länge sen jag tvätta), skojja inte... typ 3 tvättkorgar!
Usch vad det var tråkigt att tvätta men känns så skönt nu när det väl är gjort!

Har inte ens hunnit duscha så det gör jag imorgon på morgon istället, har inte renbäddat sängen heller(och känns lite äckligt om jag skulle renbädda den och lägga mig "skitig", har ju tagit bort alla "gamla" sängkläder). Så det blir nog att sova i soffan inatt! Tur att jag har en hyffsat skön soffa iaf. Haha :D


God natt! ♥



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter