Can we pretend that airplanes in the night sky, are like shooting stars?

2010-09-02 20:13:46   // Youtubeklipp





Älskar denna låt, har haft den på repeat i mobilen typ hela dagen.
Helskön låt!


Tänkte berätta att det nog kommer bli väldigt dålig uppdatering här framöver i ca 2(?) veckor.
Ska nämligen lämna in min dator på lagning imorgon för den fuckar sig efter en "liten" incident för några månader sen. Men har inte fått handen ur röven förens nu att lämna in den.
Och har inte tillgång till en dator då, lånar nog mammas nån gång då o då när jag är o hälsar på. ;)

+

Ska lämna in mobilen imorgon också för den har fuckat sig ett bra tag nu så börjar bli lite less.
Så måste väl klara mig utan den ett bra tag också. Fan vad tungt det kommer bli :(
Får nog låna pappas gamla "tegelsten" med vanliga tagenter medans.
Men kommer kännas grymt knäppt första tiden att skriva med vanliga tagenter.
Och så passar inte mitt minneskort i den heller
så kommer få klara mig utan musik om jag inte hittar min mp3.
Då dör jag :'( Haha!


Aja nu ska jag äta nåt sen se lite tv.
Men vi hörs later!





NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Haval B Aziz

sv: haha nice, detsamma :).. älskar family guy :D..

2010-09-02 20:40:35
URL: http://havii.blogg.se/
Jonna

ja musik är la underbart! :) hoppas du hittar den!

2010-09-03 08:30:27
URL: http://jth.blogg.se/
MADDES

Åh den där låten är riktigt bra. hur mår du idag? kram

2010-09-03 09:41:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/