Cherry Blossom

2010-09-01 20:49:40   // This is my life! <3

Har funderat ett bra tag på att göra en till tatuering(fast större än den jag redan har).
Vill ha den på vänster skulderblad. En mellanstor tatto, alltså inte miniliten men ändå inte jättestor.

Motivet som jag vill ha är körsbärsblommor, lite fjärilar och sånt fint :) så jag tittade nyss runt lite på google och hittade en körsbärsblomma som jag verkligen fastnade för!

         
Så grymt jävla fin! Nåt sånt här hade jag kunnat tänka mig :) + lite fina fjärilar i nån klar o fin färg!


      Så får se när jag tar mod till mig och har pengarna.



Föressten! Jag har äntligen fått fast anställning på jobbet efter 3 år som extrapersonal.
(Blev så otroligt glad igårmorse då chefen frågade mig).
Dock är det "bara" 50 % men ska jobba en massa extra också.
Men så skönt att iaf ha räkningarna+lite mat säkrat för varje månad.
+ Att jag får semester from nästa år! ;)
Riktig semester har jag inte haft sen man gick i skolan o hade sommarlov.
Så ett STORT grattis till mig själv! :D

Får man vara lite egoistisk och verkligen känna,
"Det här är jag värd!" ?

Because i am! :)




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Jonna

Ja ja blev så glad :) åh tjusigt :)

Kram o natti :)

2010-09-01 21:56:40
URL: http://jth.blogg.se/
[Foto & Vardag]

den där var riktigt snygg, frågan är hur länge den där fina färgen står sig? :S

2010-09-02 13:38:33
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/