♥ Grattis Mami! ♥ Grattis Diesel! ♥

2011-03-01 18:40:00   // This is my life! <3

Idag fyller världens bästa mamma år och igår fyllde världens bästa lillkille 3 år!

Grattis till er båda, älskar er så himla mycket! ♥



Och på torsdag fyller jag 25! :) Mihihi!


Firandet för allt hade vi i lördags. Fira namnsdag (hade jag, syster och mamma igår), diesels födelsedag,
mammas födelsedag och min. På fredag ska jag ha tjejmiddag hemma hos mig, vi blir MÅNGA tjejor(typ 8-9 st) och sen efter middagen/"förfesten" så blir det utgång! Skoj skoj skoj!!!!! =)


Lägger in den här bilden dagen till ära för mami, kaninsamlare! :)




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Carolina

Nix, hon sitter inte i knät eller kelar på nått vis så utan det är som närmast att hon lägger sig på en filt i t.e.x soffan om man sitter där själv. På mornarna & kvällarna när man har som minst tid är hon däremot kelsjuk & pratar mycket. Även när hon är hungrig eller vill ut så kör hon sitt lite fjäskigare "språk" annars håller hon sig mycket för sig själv. Dom andra däremot är som plåster på en :P

2011-03-01 19:20:56
URL: http://carolajnastankar.blogg.se/
Jennie Lenita

Sv: Skickade över koderna via mail :}

Det betyder mycket för mig att du gillar din design och att det blir roligare att blogga ;} ♥

2011-03-01 19:21:23
URL: http://jennielenita.blogg.se/