Tack för en oförglömlig födelsedagsfest brudar! ♥

2011-03-05 20:00:07   // This is my life! <3

Igår hade jag tjejmiddag med mina tjejer: Malin, Nina, Frugan, Marie och Vicky. Nina(nr.2) kom också förbi en sväng och grattade :) Vi lagade Tacos(eller tjejorna lagade och jag gjorde annat, haha sötnosar!).
Det var jävligt gott och till det drack vi cider och drinkar, endel drack öl & vin.
Sedan sminkade vi oss, fixade hår, kläder och flummade som fan!

Sen vid elva tiden nångång så hamnade vi på Olivers och spenderade hela natten där,
dansade all the time och hade så grymt kul!!! :)

Efter Olivers så hamnade vi på Max innan det var dags att fa hem o sova.


Bjuder på massa bilder:


Vicky & Malin fixar köttfärsgratäng


Nina & Tacos


Fina vi :)


Fina Vicky


Titanic :P


Marie & Tellan(frugan)


Finaste bästa vän


N.o.r.m.a.l.a :D


Malin & Nina



Ni är dom bästa som finns brudar, jag älskar er!



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter