Lovely Monday :)

2008-12-29 23:46:23   // This is my life! <3

Sov fram till tolv sen for jag in till stan strax innan ett, träffade upp nina, gick på mellandagsrean och shoppade endel :)



Detta är dagens fynd :)
Svart-grå halsduk med lite glitter i från Blend, för 49 kr.
Jeans på höger sida från Sambo(föredetta B-Young), för 299 kr.
Jeans på vänster sida från Gina Tricot, 199 kr.
Svart linne med rödrutig rosett från Gina Tricot, 49.50 kr.
Silver/grått linne med spets i ryggen från Gina Tricot, 64.50 kr.
Tre pack örhängen från H&M, 19.50 kr. (Syns ej bra på bilden)
Guldfärgade örhängen från H&M, 19,50 kr. (Syns ej bra på bilden)
Samt en vit bh från H&M den också, (har ingen bild på den), 49 kr.



Billiga och bra saker :)


Här är dagens outfit:


(Vitt Diadem, Örhängen från Pilgrim)


(Grå mysig kofta från Gina Tricot, Svart skärp med silverring, Jeans "Doktor Denim" köpta i Stockholm)



Föressten, vet ni vem jag såg idag i shopping när jag var där?


Robin, Alice och Kevin :)
Dom signerade skivor och sånt, och kevin sjöng även lite blandade låtar, bla. With Every Bit Of Me.

   
Sorry för de dåliga bilderna med jag stod en bit ifrån.


 
Alla fotade kevin, och kevin fotade tillbaka ;P


Fasen så trångt det var inne i shopping idag när idolerna var där,
alla var som galna och bara trängdes hela tiden, varmt var det också!
Men det var det nog värt :)


Nu ska jag sova, godnatt sötosar!



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
minaya

Hej,, fina fynd! :-)

Gillar koftan..



Du jag hittar inte dig på blogglovin.. :S

2008-12-30 00:01:14
URL: http://minaya.blogg.se/
minaya

Det funkade nu.. :-)



Bra där..



Nu kan vi ha lite koll!! :-)

2008-12-30 00:12:28
URL: http://minaya.blogg.se/
minaya

Hej hej.. Jag har suttit och Ugglat på jobbet och tjänat pengar istället eftersom ingen vill ta dom här passen.. Dom lockar då med mer betalt för de som jobbar.. som jag dåra..

men jag har det bra.. sitter och bloggar istället haha



Hur har du haft det?

2009-01-01 03:20:20
URL: http://minaya.blogg.se/
susan

Gott nytt år i efterskott :D!

2009-01-03 23:04:59
URL: http://tyrassusans.blogg.se/