Så har man gått och blivit förkyld också!

2008-12-02 00:41:51   // This is my life! <3

Började känna av det när jag kom hem från jobbet idag.. har inte känt av det något dom senaste dagarna, men iofs igår promenerade jag ju till stan(det var skyltsöndag) i snöstorm :( och sen när jag gått omkring där i stan så kände jag att mina skor var helt dyngsura, kanske därför jag blivit förkyld nu :(

eller förkyld och förkyld, lite halvtäppt i näsan, seg i huvudet och lite småont i öronen.. är det början på en förkylning måntro?


imorgon är jag iaf ledig såvitt jag vet nu, så ska väl sova till ca 9 och sen vid 12-13 tiden så ville syrran träffas,
så det blir väl att knalla runt på stan.


Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova lite...


God natt!



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter