. Torsdag .

2008-12-04 20:22:42   // This is my life! <3

Idag har jag varit ledig, så har mest legat och vilat och sett tv, sen har jag diskat och efter det vid 5 tiden så for jag och André till storheden, jag skulle köpa ett hänglås(för imorgon måste jag knipsa upp mitt lås på skåpet på jobbet, råkade nämligen låsa in hela min nyckelknippa igår) :( har inte hänt att jag gjort det sedan jag gick på gymnasiet och det är 3 år sen. Men stod och pratade på med Anita igår och bytte om för jag var påväg hem, så tänkte jag inte på vad jag gjorde och lämnade nycklarna INNE I SKÅPET, hur fan tänkte jag? Jag kan inte ha tänkt alls :)
Iaf vaktmästeren(thomas) hade gått hem för dagen så fick inte ut mina nycklar, tur att jag skulle åka hem med andré ändå och att vi har en extra hemnyckel här hemma, men imorgon får jag ju ut mina nycklar så då är allt som det ska igen :).


Efter storheden så for vi till dollarstore, köpte 2 par julgardiner och en röd jullöpare samt en tavla.


Nu ska jag gå och äta något, det är lite sent för att äta nu, men är ju förkyld så får väl skylla på det :)
har bara ätit glass idag, sen lite chilinötter och druckit juice, mer än så har det inte blivit.
Ska nog rosta "Roast n' toast" med skinka och ost :)




krampåer!



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Tjoffsan

Gumman du e för söt:D...

Love you!

2008-12-05 13:47:46
URL: http://tjoffsans.blogg.se/